donderdag 6 oktober 2011

Lieve Post

Jullie merken het wel aan mijn vele blog berichtjes deze dagen: ik ben lekker vrij deze week.
Wat een genot. Er staat gelukkig niet veel op het programma. Beetje in en om het huis dingetjes doen, maar vooral: lekker handwerken. 's Ochtends kun je mij dan ook direct in mijn hobbykamertje vinden. Oeps, het gaat toch wel te veel opvallen denk ik dan, eerst maar even wat andere klusjes doen. Maar uiteindelijk eindigen we dan toch weer in de quiltkamer.

Gisteren kwam ik thuis van de regiodag en zag dat er een een witte envelop op mij lag te wachten. "He?" dacht ik nog, "ik heb toch niets besteld?". Ik kijk in dat geval dan altijd of ik het handschrift herken, hmm, ook niet. Nou, dan rest er niets anders dan de envelop open te maken. Denk dat de verzender ook wel die intentie had dat ik dat zou doen haha.

Hmm, een patroontje komt er uit, en nog een envelop met kaartje er in. Ja ook die moet ik dan weer open maken, daar staat vast in wie deze gulle gever is. Nou jaaaa! Echt superleuk. Het is eingenlijk ... Zomaar! Wat word ik verwend. Ik krijg dit aangeboden door Anita. Omdat ze het zo leuk op mijn cursus vind, wij een passie delen (naast het quilten ook het beren maken -dit in mijn verre, verre verleden, maar nog steeds erg leuk vind-) en mij zo'n gezellige meid vind. Nou, daar krijg je het toch warm van! Anita, SUPER bedankt (maar dat weet je inmiddels wel he ;o)

Kijk eens wie er weer met zijn lange neus bij moet zitten: