donderdag 9 december 2010

Creatieve Familie

Ja, dit kan ik niet voor mij houden, dit moet ik even laten zien. Daar mijn oudste zus een kado-, thee- en taartenwinkeltje heeft, steken we allemaal wel eens een handje uit. Zo maakt ze dus ook taarten en cupcakes en geeft hier ook demonstraties en workshops in. Voor kerst heeft ze superleuke cupcakes gedecoreerd waarvan mijn middelste zus weer de foto's heeft gemaakt voor o.a. de nieuwsbrief die ik dan weer maak (hihi, snappen we het nog).

Ik zou zeggen, hou je kaken alvast op elkaar, zo lekker zien ze er uit:



Vergeet je niet op te geven voor de Charm-Club. Onderstaand bericht lees je er meer over!

 

7 opmerkingen:

Katinka zei

Wat ben je toch lekker actief op je blog meid! Super om te lezen allemaal! Lekker joh die cupcakes!

X
Katinka

Heleni zei

Lijkt me heerlijk om zussen te hebben en samen gezellige dingen te doen. Ik heb een hele lieve broer, maarja, die doet andere leuke dingen...
Wat een prachtige cupcakes. Je hebt een heel gezellig blog Marcha.

groet Heleni

Wendy zei

ze zien er inderdaad heerlijk uit, heel mooi gedaan !

Miranda zei

Hoi Marcha,

Nou die cupcakes zien er echt super lekker uit. Moet wel gezellig zijn met al die zussen die weer iets doen.

Bedankt nog voor je berichtje op mijn blog, ik ben idd de Miranda van marktplaats :D

Groetjes Miranda

Handmade by Mai zei

Die cupcakes zien er lekker uit en het is zo gezellig om met je zussen zo creatief te zijn.

Marieke zei

Zijn dat 'eetbare' cupcakes? Ze zien er erg jammie uit. Maareh: waar is je klosjeszaterdag-update? Je hebt er in ieder geval één om te laten zien, toch?

jaimie zei

Hallo Marcha,

Talent zit bij jullie dus in de familie!

Ze zien er mooi uit ség en ik krijg zin in cake nu :-)

Groetjes, Jaimie