maandag 6 december 2010

K•E•R•S•T Swap - DEEL 1

JOEPI! Mijn swap-doosje is gearriveerd. Ik had helaas niet eerder tijd om hierover te bloggen, maar hier is ie dan hoor:

Mijn mooie roze doos! Ik heb 'm afgelopen vrijdag 3 december gekregen. Buiten is het 1- graden, zonnetje schijnt en ik heb net boodschapjes gedaan. Brrr... snel de tas binnen zetten en wat zie ik daar: een geel briefje van de postbode dat deze een pakketje bij de buren heeft afgeleverd. Ik snel de tas neerzetten en naar de buren. Deze overhandigde mij een superschattig roze pakketje met gouden sterren! Dat beloofd wat!


Snel de spulletjes neerzetten zodat ik op 't gemakje het kadootje open kan gaan maken. Hmm... zal ik eigenlijk niet wachten tot de kerst iets dichterbij is. Nee, ik besluit om het toch direct uit te gaan pakken. Ik ben er vol van, dan is er toch niets leuker dan het direct maar open te maken, nietwaar?


Ook de poes Aybo moet zijn lange neus er even in duwen! Snif snif, ik ruik wat lekkers.

Helaas kan ik er op dit moment niet meer over vertellen... dát is wat er onthuld word op 26 december, wanneer alle deelnemers hun kadootjes laten zien. Héél erg spannend, ik ben ook zeer benieuwd wat de andere deelnemers inmiddels ontvangen hebben!