zondag 31 juli 2011

Etagière vulling

Bedankt mensen voor de lieve reacties: mijn duim is inmiddels weer in gebruik genomen! Dat was wel even schrikken hoor. Tja, het lichaam geeft het soms zelf aan: een beetje meer afwisseling tijdens het quilten kan daarom geen kwaad!

Afgelopen week heb ik leuke nieuwe items in mijn winkeltje toe mogen voegen. 



Wat leuke lintjes (linnen & satijn), houten knoopjes en verzilverde sleuteltjes om eventueel een projectje op te leuken!

Van het linnen lint ben ik zelf helemaal weg! Wat een prachtige kwaliteit. Ik zit er aan te denken om een leuk projectje hieromheen te maken voor kerst. Het doet mij een beetje denken aan de Scandanavian Christmas projectjes wat ik her en der tegenkom. Niet dat ik dat wil namaken, maar in de trend daarvan een leuk hebbeding. Ik ga daarover eens brainstormen!
Daarnaast ben ik mijn houten etagière aan het vullen/decoreren voor op de stand. Zo heb ik van de week prachtige houten klosjes binnen gekregen, sommigen voorzien van gehaakt kant.
 



En natuurlijk hard aan het werk met leuke pakketjes voor de verkoop. Binnenkort meer hierover, nu ga ik snel weer aan de slag!

Iedereen een hele fijne zondag / vakantiedag!