maandag 11 juli 2011

Vingerspeldenkussen

Oh wat geweldig dit speldenkussentje voor je vinger! Het lijkt net een omgedraaide aardbei! Daar zijn de zondagen altijd goed voor he: alle tijd om lekker te prutsen. En al prutsend ontstaan dan de leukste dingen!



Het vingerspeldenkussentje!


Oh gut, wat zijn er nog veel plannetjes die in mijn hoofd rondsluimeren. Zoveel leuke dingen om te maken, te proberen (en soms ook om weg te gooien als het mislukt is).

Nu ga ik eerst mijn rommeltjes aan de kant leggen, mijn hobbykamer opruimen en dan is het gelijk wat opgeruimder in mijn hoofd, en kan er weer gestart worden met nieuwe projectjes en oude projectjes die afgemaakt moeten worden!

Groetjes!

8 opmerkingen:

Babs zei

O hoe leuk, zo wil ik er ook wel eentje :p

jolanda zei

Wat ziet dat er grappig uit en volgens mij ook best handig!
Wil je wel geloven dat ik nog niet eens een 'normaal' speldenkussen heb?? Wordt hoog tijd hé?
groetjes, Jolanda

Debbie zei

Leuk en handig zo'n mini speldenkussen(ring)!! :-)

Groetjes, Debbie

katrien zei

Héél leuk.

AnitaS zei

Het ziet er heel leuk uit. Heerlijk he een beetje prutsen.

Patch Temptation zei

It is a very peculiar and original detail.
Thanks for sharing.
A hug from Costa Brava (Catalonia)

evamarie zei

Wat superleuk dat je nu een winkeltje hebt, gefeliciteerd! Een beetje jaloers ben ik wel. Ik wil een lijstje maken met stoffenwinkels op mijn blog en daar zal ik je zeker tussen zetten! Groetjes eva-marie

Roos zei

Wat leuk, ik zie dat je er maar meteen voor bijna iedere dag ééntje hebt gemaakt;o)
Groetjes Roos