maandag 26 september 2011

Bosje Bloemen

Door alle drukte van de afgelopen tijd is het er telkens bij ingeschoten eens een gezellig bosje bloemen te kopen. De herfst is aangebroken en tijd om weer even wat gezelligs in huis te halen, dus: ik trakteer mijzelf op een bosje bloemen in deze schattige (mijn favoriete) kleurtjes: ROZE



Daar krijg je wel weer even wat energie van, vind je niet!?





Echter, deze poes, die heeft nog niet zoveel energie...




Wat een luizeleventje he...
Fijne zondag!

7 opmerkingen:

jolanda zei

hahaha kijk hem (of haar) eens ongegeneerd gapen... lekker hoor!
Je bloemetjes zijn lief zo in het roze, daar hou ik ook zo van. Hoewel ik in deze tijd van het jaar ook zo'n bos bloemen met van die besjes erin erg mooi vind... meer oranje-achtig.
Geniet er maar lekker van!

anita zei

Marcha,
Ik had een reactie achter gelaten op je lapjes maar zie hem niet staan,heb je hem ook niet gezien omdat hij misschien goedgekeurd moest worden of zit er bij mij iets niet goed?

Hoor van je
Anita

realmenstitch zei

Altijd leuk en vrolijk, een bos bloemen. En die gaap pose herken ik maar al te goed: we hebben 2 exemplaren die de hele dag niets anders doen dan slapen...

AnitaS zei

Prachtige bos bloemen en helemaal mijn kleur. Van de poes krijg ik ook slaap.

katrien zei

Prachtige bos bloemen.

Michelle zei

Altijd genieten zo'n nieuwe bos bloemen op tafel. Blijven jouw katten er wel van af dan? Hier liggen de bloemen om de 10 minuten op de grond namelijk.

Liefs Michelle

Shirley zei

mooie blommen, kleurt mooi bij de openstaande bek van de poes. Oh ze zijn ook allemaal hetzelfde he, die mannen van ons doen niet anders, als je ze stoort in hun slaap. Geeuw.