zaterdag 16 juni 2012

Laatste Sterretjes Update

Hoeveel foto's kun je van 1 onderwerp hebben! Hihi, nou, hier is ie dan: het medaillon!


De beige/crème 'achtergrond' stofjes zijn allemaal anders. Op de detailfoto hierboven kun je dat goed zien. Ik vond het leuk om op deze manier het 'vintage' gehalte te verhogen!


Omdat de hoofdkleuren roze, rood en beige zijn in de quilt wilde ik deze bij het medaillon er uit laten springen, het is toch het punt waar je het eerst naar kijkt!

Het was een heel gepuzzel om de juiste stofjes te vinden en te combineren. Tal van mogelijkheden waren er. Ik vind het altijd wel erg mooi als kleuren/stoffen in elkaar overlopen. Wel, volgens mij is dit aardig gelukt, ik ben zelf in ieder geval erg blij met het resultaat.



Nu: tot zover de sterretjes update. De top ga ik stukje bij beetje voor de tv, in de tuin, maar zowiezo met de poes op schoot, lekker in elkaar naaien. Geen haast, geen druk. Het word een projectje wat even verder op een laag pitje 'doorpruttelt'. Andere dingetjes gaan nu weer even voor! En als ik t.z.t. weer eens wat heb te laten zien laat ik jullie er zeker lekker van meegenieten hoor!

Bedankt voor jullie lieve reacties op alle vorige Sterretjes Update's! Veel Patch Plezier!

22 opmerkingen:

Tilly zei

Wat heb dit mooi gemaakt, en zo keurig. ben benieuwd als je tzt het eindresultaat laat zien.Mooie kleurcombinatie. succes met het inelkar zetten. groetjes

Nanske zei

Mooi!!!Héél mooi!!!!
Was benieuwd hoe je die ging maken en knap hoor!
Fijne zonnige dag nog...groetjes

Roos zei

Waauw Marcha, wat wordt dit geweldig zeg...prachtig.
Groetjes Roos

Heleni zei

Oh wat mooi Marcha. Perfect.
Ik zag 't al vaker bij je, je hebt hexjes tussen de sterren. Ieder sterretje komt heel mooi.
Ik heb 't bange vermoeden dat ik de lap met sterren weer uit elkaar haal en ook hexjes tussen ga zetten. (Oeps.....) Ik vind dit echt mooi.
Ik ben zeer benieuwd naar je eindresultaat.

groet, Heleni

conny's quilts zei

Ik zie allemaal sterretjes! Wat wordt dit ontzettend leuk!

Terray zei

super, super, super MOOI!!!!
Sterrenhemel.....erg mooi, ik hoop dat je dit verder gaat uitwerken tot een patroon

Groetjes
Tertia

Irena zei

gaaf,hele mooie kleuren combi,fijn weekend irena

Juicybear zei

whoow super mooi zeg echt een super leuk idee en prachtige kleurtjes.
Groetjes Anneke

Quiltblog Janine zei

Prachtig wordt het, ik ben echt onder de indruk. Mooie stoffencombinatie, mooi ontwerp.

Jasmijn zei

Ik vind hem fantastisch mooi geworden!
Suc-6 met het in elkaar zetten.
groetjes van ons allemaal

Quiltswaen zei

Echt heel leuk!! En wat een mooie kleuren! Heb je dit helemaal zelf bedacht? Ik vind het knap! Leuk dat we zo met je mee kunnen genieten via je blog! Fijn weekend

katrien zei

Wat een mooi geheel.

Debbie zei

Wow...erg mooi geworden!!!! Prettig weekend verder :-)

marianne zei

erg mooi en wat een mooie kleuren het middenstuk "springt"er echt uit

Inge zei

Wow, wat mooi!!

Inge zei

Vergeet ik te zeggen dat ik hier nieuw ben (via Facebook). Je blog ziet er leuk uit. Ik kom zeker terug, moet echt op mijn gemak kijken.

Groetjes,
Inge

soyee zei

Beeldschoon, in één woord.

jolanda zei

Wat een heerlijk werk lijkt me dat en wat wordt het móói!!!! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat strakjes.

Klaske zei

Hij word prachtig Marcha!!O.a jouw sterretjes deden me kriebelen om ze ook te maken.Ik zet ze wel op een andere manier in elkaar, maar het is een heerlijk vakantiewerkje..

Marga (MarPie) zei

Dit word echt een hele mooie. Je poppen quiltje "Saartje" is ook heel erg leuk geworden maar deze springt er echt uit.

Groetjes,
Marga♥

Rineke zei

Mooi!!

Warna's Inspiratie zei

Prachtig!