maandag 11 oktober 2010

Oeh... nog 4 nachtjes slapen...

... en dan is het zover: De HANDWERKBEURS in Ahoy Rotterdam. Mijn verlanglijstje zit al deels in mijn hoofd, moet hem alleen nog even op papier schrijven. En ik denk dat ik veeeeeel en veeeeeelste veel leuke dingen ga zien. Gelukkig ben ik met een hoop projectjes klaar, dus nieuwe kunnen dan weer gemaakt worden ;o)


Zijn er nog meer mensen die naar deze gezellige beurs gaan? Ben benieuwd. Laat even een berichtje achter! Wie weet komen we elkaar wel tegen!

3 opmerkingen:

Babs zei

Ik moet werken, maar ga denk ik wel naar de voorjaarsbeurs in Breda

katrien zei

Jammer maar voor mij iets te ver.Ben ook nog maar pas terug van een heelijk quiltweekend.

jaimie zei

Hallo Marcha,

Wat een leuke blog heeft u !
Ik ben gelijk volger geworden, zelf ben ik ook graag creatief bezig en mijn mama en ik delen een hobbyruimte, dat zijn de mooie moeder-dochtermomentjes hé,hihi.

Groetjes, Jaimie