zaterdag 15 januari 2011

Klosjes-Zaterdag #4

Ja hoor, vandaag weer een kleine update van de klosjes. Die gaan zo gestaag door. Vorige week heb ik door omstandigheden niet kunnen bloggen, dus vandaar een update over 2 weken.

Vorige week had ik ook niet zo heel veel kunnen doen, maar ieder klosje is een klosje, dus alles is meegenomen! Het waren er 5! Hieronder zie je ze, plus de 25 die ik al had.


Afgelopen week waren het er iets meer. Iets meer gelegenheid gehad om tussendoor te kunnen klossen, het waren er 10!

Totaal zit ik nu op 40 klosjes die klaar zijn (180 moeten het er worden). De eerste 20 klosjes zitten aan elkaar (2 rijen). De overige 20 zitten deels aan elkaar en moeten verder nog aan elkaar gezet worden. Ik denk dat dat het streven voor aankomende week word, zodat de eerste 40 compleet aan elkaar zitten. 
Je gaat zo zachtjes aan al een beetje resultaat en patroon zien, dat is wel heel erg leuk.

Gisteravond ben ik verder gegaan met de voorbereidingen voor het middenstuk van de RoundRobin2011. Ik kan nu de eerstvolgende keer direct beginnen met naaien. Voor 1 februari moet dit bij de eerstvolgende deelneemster zijn, dat word dus nog even doorwerken. Het resultaat van het middenstuk is nog een geheim!

Tot snel! Marcha