woensdag 12 januari 2011

Mijn eerste AFFO in 2011: "Zoete Verleiding"

Ik had vorige week al geschreven dat ik het weekend na oud en nieuw zo heerlijk bezig was geweest. Nou, dat kun je inderdaad stellen. Mijn eerste AFFO voor 2011 ligt dan ook op mijn bureau.


Vind hem helemaal schattig. Is een klein quiltje geworden van +/- 35x35cm. Moet zeggen. Heb het eigenlijk nog niet precies opgemeten. Dat ga ik eerst even doen. -Ben zo terug-


Ja, ik had het toch goed geschat. "Timmermansoog" zeggen ze wel eens!
Het enige wat ik nog moet doen is een label op de achterkant maken. Dit staat in de planning, maar nog geen tijd voor gehad. Het quiltje heet: "Zoete Verleiding". Het is zo zoet qua kleurtjes, dat het je wel verleidt om naar te blijven kijken! Je wordt er ook wel heel erg vrolijk van.

Hier nog wat close ups van het quiltje:





Zoals je kunt zien heb ik op de 4 groene middenvlakjes een groen lovertje met een groen kraaltje daarop bevestigd. Erg speels effect geeft dit.







En natuurlijk de achterkant. Dan kun je zien hoe deze is door gequilt. De onderkant lijkt in deze foto niet helemaal recht te lopen, maar dat is ie in het echt wel hoor!


De bestemming is ook al gevonden. Hij is gemaakt voor het beneden-toilet. Hier hangt de blaadjes-guirlande in dezelfde kleuren en stofjes groen als dit quiltje. Vond het daarom wel heel erg vrolijk om met de restjes iets bijpassends te maken.


Bedankt voor het kijken!


Groetjes van Marcha

P.s. Weet iemand wat de precieze betekenis van de afkorting AFFO nu eigenlijk is. Als ik goed redeneer is het een afleiding van de UFO (Un Finished Object), dus dan zou een AFFO een AF Finished Object zijn. Klopt dit?