zondag 16 januari 2011

Patchwork & Borduur Give Away van Marcha

Ja, het is zover. Ik heb 2 dingen te vieren, daarom start ik een Give Away om 2 personen blij te maken!

Wat heb ik te vieren? 
Deze maand word ik zowaar 30 jaar, en wel op 24 januari! Toch wel een beetje een mijlpaal in een mensenleven. Daarnaast heb ik inmiddels de 20.000 bezoekers gepasseerd op mijn blog. Naast de vele lieve en leuke reacties via mijn blog komen er ook regelmatig emailtjes binnen van 'gelijkgestemde zielen' en waardeer dit enorm. Zo zie je maar weer dat je ook via het internet/hobby weer leuke nieuwe mensen ontmoet.

Wat ga ik weggeven? 
Omdat ik mij op het moment vooral bezig houdt met 2 hobbies lijkt het mij leuk 2 give away's te maken met ieder een thema:

Give Away 1: Borduren (Magazine Cross Stitch Crazy Februari 2011 + Gift, Lanarte pakket Baboushka, 3 heerlijke theetjes van Kadoshoppie.nl)




Give Away 2: Patchworken (Magazine Burda Patchwork Winter 2010/2011, 2 FatQuarters bijpassend, 3 heerlijke theetjes van Kadoshoppie.nl)


Hoe kun je een van deze 2 leuke pakketjes winnen?
1. Zet een linkje op je weblog met bovenstaande foto.
2. Kom daarna terug naar mijn blog een laat een reactie achter bij dit bericht.


Geen blog? Geen probleem, zo doe je mee als je geen blog hebt:
1. Stuur mij een mailtje zodat ik je emailadres heb.
2. Kom daarna terug naar mijn blog een laat een reactie achter bij dit bericht.


Laat mij wel weten waar je voorkeur naar uit gaat, borduren of patchworken. Vind je beide leuk, geen probleem, vermeld het maar.


Wanneer is de uitslag?
Het leek mij leuk om dit toch een beetje in de trant van '30' en 20.000 te houden, daarom loopt deze give-away tot en met zondag 30 januari en sluit om 20:00u. De uitslag zal zondagavond of maandag op mijn blog komen.




Veel hobby plezier en tot snel!

Marcha


22 opmerkingen:

Klaske zei

Heej ik ben de eerste, nou ik doe graag mee met je give-away. Nou ben ik niet een echte borduurster dus ding ik graag mee met je quilt-give-away!!
Groetjes KLaske

Klaske zei

Hé vergeet ik in mijn enthosiasme je alvast e feliciteren, dus bij deze!!!

Marjo a.k.a Josefien zei

Wat een leuke give-away!! Ik zou graag mee willen doen voor het borduurpakket. Nog bedankt voor het berichtje over mijn web-log. Heb al hele leuke reacties ontvangen.

Emmy zei

hallo kom fff bij je kijken zag bij klaske een link naar je blog altijd leuk een nieuw blogje voor mij dan hoor gefeliciteerd en ik vind je klosjes erg mooi met dat bruin
groetjes Emmy

Sylvia zei

Wat een feest, gefeliciteerd.
Graag zou ik meedoen voor de quilt give away.
Ik zet het ook op mijn blog.
Gr.Sylvia.

Ingrid Krosse zei

erg leuk een give away, graag zou ik me bij deze op willen geven voor de give away 1.
Groetjes, Ingrid Krosse

Annemieke Price-Talen zei

Gefeliciteerd, doe voor de eerste keer mee, lijkt me leuk. Ga ik voor de quilt give-away.Fijne avomd nog.

Gr Annemieke.

Terray zei

Van harte gefeliciteerd met je mijlpalen!
Ik wens je een fijne verjaardag en nog heel veel gezellige blogjaren.

Groetjes
Tertia
P.s ik ding niet mee naar je give away want ik zet nooit give aways op mijn blog. Maar ik wilde toch even een reaktie geven vandaar...;-)

carine zei

Marcha, gefeliciteerd met je mijlpalen, ik ga aan mijn dochter vragen het icoontje op mijn blog te zetten want ik kan het niet zelf. Maar ding graag mee met de give away
Heb al 33 vingerhoedjes en nog maar 11 klosjes ,maar ze komen eraan. Groetjes Carine-Brugge http://patchworkstar.blogspot.com

Amarins zei

Alvast gefeliciteerd, inderdaad een mijlpaal. Leuk dat je een give away doet. Ik doe graag mee voor de borduurvariant.
Ik kijk altijd graag naar je blog.
Groetjes,
Amarins

Annemarie zei

Wat leuk een Give Away! Alvast gefeliciteerd met de 20.000 ste bezoeker op je blog! Ik ding mee met de Patchwork Give Away hoor. Heb net de foto met link op mijn blog gezet. Groetjes, Annemarie

witje zei

dag marcha

wat een leuke give away
ik vind beide leuk.
en al 20.000 bezoekers
Van harte en ook alvast voor je verjaardag

tiny zei

Gefeliciteerd met je 20.000 bezoekers en alvast voor je verjaardag. Je give away vind ik heel leuk en doe graag mee voor de quilt give away.
Groeten Tini

clara zei

Hoi Marcha.
Ik kijk regelmatig even op je blogje, reageer niet zoveel maar nu toch wel en dat is niet alleen maar voor de give-away. De dag dat jij 30 wordt is ook de dag dat onze zoon 30 wordt!....toeval?..... Ik vind het heel grappig, vandaar mijn reactie. Hoop nog lang van je logje te genieten.
Groetjes, Clara

Adry zei

Ik denk, dat ik weer wel niet in de prijzen zal vallen, maar dan ga ik wel op een andere manier voor dat schitterende retrostofje.

Groetjes uit vlissingen.

Adry

Angélique zei

Hoi Marcha,

Ik heb geen blog, zoals je weet en ik wil graag meedoen met de borduur give away. Dat lijkt me echt heel erg leuk.

Groetjes, Angélique

Djoekie zei

Dag Marcha,

Wat een leuke reden om zo 2 give-away's te organiseren
ik doe graag mee

Veel plezier en alvast heel veel jaren

Corien zei

Hallo Marcha.

Alvast gefeliciteerd met je 30e verjaardag!

Ik heb zelf geen weblog, maar wil heel graag meedoen met je give away.
Ik vind vooral het Patchwork pakket erg leuk. Mooie stof!

Veel succes nog met je weblog.
Groeten van Corien.

Anoniem zei

Hallo Marcha,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst.

Graag wil ik meedoen aan de give away en heb de voorkeur voor Patchworkpakket.

Hartelijke groet, Ria van Ingen

Kathinca zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en de bezoekersmijlpaal!

Leuke blog heb je en mooie projecten.

Ik zou graag meedoen met je patchwork-give-away.

Anoniem zei

leuke give a way ik doe graag mee lenie

IngridR zei

Een dagje te laat, alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.