maandag 10 januari 2011

Lapjes Swap (Charm-Club)

Ondanks alle afleidingen op het moment gaat het leven ook gewoon door. Ik wil jullie graag mee laten delen in de leuke lapjes die ik heb ontvangen via de Lapjes-Swap (Charm-Club). Tien schattige rood/roze/beige lapjes van 15x15cm heb ik ontvangen van Marjo. 


Ik weet nog niet precies waar ik ze voor ga gebruiken, maar dat ik ze ga gebruiken staat vast. Er zijn al weer wat hersenspinsels onderweg bij mij, dus dat gaat goed komen. Zelf heb ik ook een zwak voor roze stofjes, dus dat gaat helemaal goedkomen! Marjo bedankt.

Verder wil ik natuurlijk alle dames bedanken die mee hebben gedaan aan deze eerste Charm-Club (ofwel 'Lapjes-Swap'). Hieronder een klein lijstje met de linkjes:


Annemarie
Carine

Els
Francis
Marcha

Marjo

Nadine
Yvonne


Mocht je het leuk vinden om ook een keertje mee te doen, dan kun je je opgeven voor de volgende ronde van de Charm-Club. Je kunt je inschrijven tot en met vrijdag 11 februari. De lapjes zijn 15x15cm. Meer informatie vind je HIER.


Groetjes, Marcha

P.s. ik zie net dat de teller op mijn blog zojuist de 20.000 bezoekers heeft gepasseerd! Dat zegt mij dat ik iets moet doen. Dames, blijf mijn blog in de gaten houden, binnenkort zal ik iets leuks organiseren!