donderdag 3 februari 2011

Hard werken loont...

... dan maak je namelijk nog eens wat lopende projectjes af! Ja, ik heb er hard aan doorgewerkt. 





Hier zie je dat ik heerlijk tussen allerlei quiltjes en lapjes aan het quilten ben.
Mijn paars/zilveren kussentje wel te verstaan. 's Ochtend had ik mijn 'huishoudelijke' klusjes gedaan en vanaf 12 ben ik heerlijk gaan hobby'en. Eind van de middag was al het quiltwerk klaar en kon ik met de rits beginnen.


Grrr... dat lukte niet ineens. Ik had 'm ingespeld, maar op de naaimachine lukt het niet. Dan maar de handleiding erbij pakken. Hmm... het dringt niet helemaal tot mij door wat ze daar schrijven. Nog eens zelf proberen maar ook dat loont niet. Dus heb ik eerst avondeten gemaakt om even bij te komen van al dat harde werk, en 's avonds kon ik gelukkig direct terecht bij 'Thuishulp-service MAMA'. Hier heb ik even snelcursus rits inzetten gekregen. Aha, kwartje valt. Je moet het maar eens gezien/gedaan hebben bij een professional! 

Zo gezegd, zo gedaan. De 2 onderdelen zijn nu klaar:


En de avond was nog steeds niet om, dus ik kon ook nog wel even die bies maken en er aan gaan zetten! 

En zo heb ik dus van de week de bies verder met de hand vastgenaaid, waarna dit kussentje tot een AFFO gerekend kan worden!




Kleurt goed bij de andere kussentjes he!? Weer wat klaar: wat een goed gevoel kan dat een mens geven! Ik kan weer een UFO van mijn lijst af strepen.

Ondertussen kan ik het niet laten onze Kattenmeneer een paar keer op de foto te zetten. Hij steelt toch echt wel de show met zijn luiwammenissen. Kijk en geniet mee van een heerlijk kattenleven:


Als wij zo hele dagen zouden kunnen luieren zou er helemaal geen projectjes meer af komen!

Groetjes en veel handwerkplezier!