zondag 27 februari 2011

Charm & Kimonotjes

He he, daar is ze dan eindelijk weer. Deze week heb ik lekker gewerkt om weer even de dingen in en om het huis bij te werken. Privé erg drukke tijd achter de rug en als je denkt weer een beetje bij te zijn dient het volgende zich aan. Vorige maand mijn oma overleden, deze week is na ziektebed mijn Schoon-Opa overleden.

Toch ook weer leuke dingen meegemaakt, om me even lekker op het hobbiën te richten. Allereerst zal ik mijn lapjes eens laten zien die ik heb ontvangen met de Charm-Club. Vorige week vrijdag lag er een envelopje uit België op de mat en zowaar, wel 15 lapjes daarin!



Dank je wel Inge! Ik weet nog niet waar ik ze voor ga gebruiken, maar ze komen uiteraard wel weer een keer van pas!

Het was een leuke Charm-Ruil, veel positieve reacties van de dames gehad en weer veel opgaven voor de eerstvolgende keer. Mocht je het ook een keertje leuk vinden om mee te doen, je kunt je opgeven tot 7 mei.

Vorige week vrijdag heb ik overdag lekker aan mijn nieuwe project gewerkt. Samen met mijn moeder maken we ieder een Japanse-kimono Paperpiece-quilt. Jaja, zul je denken. Het patroon hebben we op de beurs in Ahoy gekocht in oktober. De japanse lapjes hebben we in de tussentijd gespaard, we hadden er 25 nodig.


Afgelopen vrijdag dus hebben we alle lapjes ervoor gesneden, een beetje gekeken waar we ze hebben wilden en heb ik alvast 1 van de 25 kimonotjes genaaid:


Ik hoop volgende week wat nieuwe kimonotjes te kunnen naaien!

Groetjes en tot snel!
Marcha