zaterdag 5 februari 2011

Klosjes-Zaterdag #7

Oh oh, ik schaam me diep. Ook deze week geen goede foto van de klosjes. Ik ga zo hard met mijn projectjes dat dat er nu wel eens bij in schiet. 

Ik kan in ieder geval melden dat ik er deze week 4 af heb (klosjes). Gisteravond ben ik meegeweest naar de 1e skiles van mijn DH (tja, ben zelf een natuurtalent, dus geen lessen nodig ;o), en heb hier lekker een hele zwik voorgesneden lapjes voorzien van patroon-lijnen.


Afgelopen week weer wat leuke mailtjes van (nog onbekende) lezeressen gehad, ook over mijn klosjesquilt. Dat geeft mij een heel goed gevoel en veel motivatie om lekker door te gaan.

Ook komen de aanmeldingen voor de Charm Club nog steeds langzaam binnendruppelen, erg leuk om te merken dat er toch veel animo voor is! Vond de 1e keer leuk om te doen, maar heb er weer zin in hoor! Blijft steeds een verrassing wat je krijgt, en het is superleuk om voor iemand anders een lief envelopje met lapjes samen te stellen.



Iedereen een heel creatief weekeinde toegewenst en hopende dat er veel uit de handjes mag komen!
 

Groetjes van Marcha

PS. Ik loop mij al helemaal te verheugen op de beurs in de Haarlemmermeer die er aan zit te komen. A.s. vrijdag 11 februari gaan we er heen. Zijn er misschien meer dames die dit blog lezen die op deze (of een van de andere dagen) er heen gaan? Ben erg benieuwd.





Als je HIER klikt, kom je op de informatie site er van uit.


Veel plezier!