dinsdag 15 januari 2013

't Sneeuwt! 't Sneeuwt!

Yes! Eindelijk weer eens een beetje sneeuw. En wát een dik pak! Meestal is Zeeland het ondergeschoven kindje wat sneeuw betreft, maar nu heeft vadertje Winter zijn best gedaan.

Ondanks de vele onhandigheden wat het voor sommigen met zich meebrengt, ben ik altijd blij als het sneeuwt. Wat een mooie plaatjes levert dat altijd op!
Zelf moet ik er zo meteen ook even 'uit'
.

Hoe ziet de rest van Nederland er op dit moment uit? Heeft het bij jullie ook gesneeuwd?
Fijne (sneeuw)dag!

8 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Ja hoor het sneeuwt hier in de Achterhoek ook, ga zo eerst de hond uitlaten, pure pret. groeten van liesbeth

Roos zei

Hier in Zuid Oost Brabant ligt ook een pak en het sneeuwt nog steeds, dus dadelijk even heerlijk te voet naar het dorp voor de nodige boodschappen... heerlijk.
Groetjes Roos

Quibi zei

Ook in Rotterdam en omgeving heeft het gesneeuwd en sneeuwt het nog steeds!
Ik heb hetzelfde als jij: ik word er altijd enorm blij van!!

Klaske zei

Ziet er leuk uit Marcha, maar ik ben blij dat hier in het noorden van Friesland geen sneeuw ligt. Geef mij maar een flinke laag ijs..Fijne dag

AnitaS zei

In Zuid holland ook een flink pak sneeuw. Voor mij lastig omdat ik nu veel te bang ben te vallen.

Ieke zei

Leuk he? Ik ben een echt wintermeisje & geniet echt van het ijs & de sneeuw. Laat het maar zo blijven tot ver in februari. Alles beter dan van die *piep*-regen

conny's quilts zei

Geniet er maar van, Hier in Groningen ligt niks, het is wel erg koud, dus wel goed voor het ijs....

Jasmijn zei

Heerlijk toch! Hier ligt ook een flink pak....zoveel dat ik er achter kwam dat je eigenlijk winterbanden om je rolstoel moet hihihih. Toen de rollator gepakt.....en die liep ook vast. Maar wel veel lol gehad vanmorgen dus!
groetjes van ons allemaal
ps. en nu maar duimen voor die ene mooie schaatstocht......