zondag 1 mei 2011

Award ontvangen

Gisteren was ik weer eens lekker aan het snuffelen op de blogjes van iedereen en zag bij Marjo dat daar een Award voor mij klaar stond! Oeh, dat is natuurlijk altijd erg leuk als mensen je blog waarderen. Bedankt Marjo! (update: ook van Marianne heb ik op 15 april reeds deze award gekregen! Bedankt Marianne!)


De bedoeling van deze award is dat hij word doorgegeven aan 5 andere bloggers die minder dan 100 volgers hebben. Ik geef 'm door aan 5 personen wiens blog ik regelmatig bekijk en daar ook vaak inspirerende onderwerpen lees/zie. (Voel je vrij om de Award verder door te geven of niet). Daarnaast word er gevraagd 5 vragen te beantwoorden:


1. Waarom begon je met bloggen?
Omdat ik het leuk vind om creativiteit te delen. Een poosje bij een Yahoo groep gezetten die kaartjes met stempels maakten, maar dit is alleen maar over en weer 'kletsen'. Je kunt weinig blijvends laten zien, alleen in fotomapjes. En ik wilde graag een soort verslag achter laten, zoals je dat ook bij een dagboek hebt. Alleen nu is het openbaar en kan iedereen de creativiteit delen en kom je zo in aanraking met gelijkgestemden!


2. Welke blogs volg je?
Blogs die mij aanspreken, waar ik dus inspiratie uit kan halen op creatief vlak en blogs waar leuke verhalen op staan. Vind het altijd erg leuk als er foto's op staan van de projecten. De onderwerpen zijn voornamelijk blogs die gaan over: borduren, patchworken en stof-projecten (tassen, hebbedingetjes, viltwerkjes, etc)


3. Wat is je favoriete kleur?
Roze en paars


4. Wat is je favoriete film?
Braveheart met Mellie Gibson. Oeh, wat een ongelofelijke mooie man is dat toch in deze film. Oh ja, en het verhaal spreekt mij ook zeer aan hoor! Heb de film al meerdere malen gezien. 
Daarnaast vind ik Harry Potter films, Narnia en The Lord of The Rings erg mooi en fantasierijk!

5. Welk land zou je nog wel eens willen bezoeken?
Moeilijk, voor het eerst sinds jaren niet echt een vakantie-land op de planning staan. Maar ik zou China of Japan nog wel eens willen bezoeken.

Ik geef de award door aan:

Annemarie
Tineke
Wilma
Wendy
Katrien


Ook ik wil het nog even zeggen: voel je vrij om 'm door te geven. Het is vanaf mij alleen een blijk dat ik je blog waardeer!